23.00

Filmen vi började se var ingenting för mig. Mer "Dennis-humor" över det hela så han fastnade självklart framför den. Nu lät det som att vi absolut inte har samma humor och så är det givetvis inte men när det kommer till komedifilmer så skrattar vi åt helt olika saker, that's it. Under tiden har jag börjat packa inför resan. Det känns som att det var alldeles nyss vi var och bokade den men nu står vi här - 5 dagar innan vi sätter oss på planet. Ska bli så skönt att bara leva livet med världens härligaste tjejer. Imorgon tänkte jag ge er en "presentation" på vilka vi är som drar ;-) Tills vidare kan jag bjuda på ännu en underbar låt.



Gran Canaria 2008.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0