14 maj

Hur kan man missa så mycket inom bloggvärlden när man bara varit borta en dag? Kanske borde trappa ner på antalet bloggar man följer. Men vilka? Hm, går fan inte!

I onsdags hade vi iallafall riktigt, riktigt kul. Började hos Elina där vi satt 15 pers i ett lusthus då vi sen blev taggade nog att spela brännboll (killarna mot tjejerna, givetvis). Sen fortsatte vi dricka, prata, lyssna på härlig musik, spela lite kortspel osv innan vi drog ut på O'learys där det TYP bara var kända ansikten. Hur king som helst! Blev lite för mycket av det goda och jag säger bara en sak - jag är glad att Tobbe är återfunnen!

Igår blev jag väckt alldeles för tidigt för att ha festat kvällen före och åkte ut till stugan för att mysa och ta det lugnt. Sagt och gjort, vi spelade lite spel och såg film. Har precis kommit hem därifrån och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällens påhitt.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0