In the happyland

Den spännande saken jag skrev om igår gick precis som jag ville och jag är go och glaaaaaad, kexchoklad! Kan ge en "liten" ledtråd - nu kommer även jag tjäna kosing i sommar :-) Fick även veta ännu en sak idag och nu hatar ni mig säkert som inte berättar men jag måste bara få visa min glädje!!!!!!!!! Ah. Finns inte mycket just nu som skulle kunna bli bättre.

Som jag också skrev igår så fyller Dennis år idag. Kommer dock inte träffa honom ikväll eftersom han inte är som jag (som tror att min födelsedag är det absolut bästa och viktigaste på hela året) så han har träning x 2. Äh, det är hans förlust ;-)

Sen fyller ju även Curly äntligen 18 så jag måste väl tillägna ett litet grattis till henne också: GRATTIS ELINA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: CURLY

haha oj det här har jag icket sett :D TACK NATTISPATTIS!!!

/elinadenfinamedkrullarnasina

2010-05-11 @ 23:17:05
URL: http://elinabergmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0