Dancing in the dark

Dagen började med at vi var 2 personer på första lektionen, jag & Sara. Vad har hänt classmates? Studentveckan har inte börjat än! Som tur var så var det många som hade försovit sig som hasade sig dit lite senare så att vi kunde göra klart våra grupparbeten.

Efter skolan och efter klassen haft planering kring studentveckan så gick jag till stan och fikade på waynes med Emma som är back in town för tillfället. Sen gick jag hem, tog en powernap och när jag vaknade igen var det dags att gå till O'learys där jag skulle äta middag med papi & Dennis. När vi suttit där i 2½ timmar gick jag & D hem, sen dess har vi sett två avsnitt av "Så ska det låta" och sen såg vi "Flightplan" med mamma & Janne. Man kan kalla det en väldigt lugn kväll. Imorgon blir det däremot rajtan tajtan!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0