6 maj

4 minuter kvar tills 'Valentines day' är färdig. Ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och se den. Njuter också av att ha hittat massa nya bra låtar. Ni vet känslan när man hittar någon låt man inte vill ska ta slut? :-) Om ni kommenterar flitigt kan jag förresten lägga ut min spotifylista med favoritlåtarna. Det är inte den jag delade med mig av för ett år sen utan nu är det en mycket bättre ;-)

Vad ska vi hitta på för roligt för att ni ska kommentera då? Ska vi köra att ni får ställa frågor som jag ska svara på? Kommer det över 30 frågor så får ni min spotifylista. Ready set go!


Kommentarer
Postat av: sandra

Rock/Jacka:

Sneakers:

Skjorta:

T-shirt:

Tröja:

Kalsonger:

Väska:

Plånbok:

Kalender:

Klocka:

Solglasögon:

Frisör:

Hårprodukter:

Ansiktsprodukter:

Kroppsprodukter:

Dator:

Mobil:

Mp3-spelare:

Vatten:

Vin:

Champagne:

Drink:

Bar:

Restaurang:

Nattklubb:

Godis:

Snacks:

Favoriträtt:

Resemål, Storstad:

Resemål, Strand:

Favorithotell:

Säng:

Soffa:

Tidning:

Husdjur:



Över 30 frågor, CHECK!

2010-05-06 @ 21:46:55
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken är din naturliga hårfärg? vill ha bild!

2010-05-06 @ 22:19:02
Postat av: nathalie

sandra: inte från en och samma person ;-) okej 30 kommentarer med frågor då.

2010-05-06 @ 22:36:55

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0