31 maj

Det är så jäkla mycket nu inför bal och student och allt vad det innebär så jag hade nästan glömt att jag hade beställt en studentklänning. Jag köpte ju en i stockholm också så nu har jag helt plötsligt två. Båda är verkligen jättefina och jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha studentdagen så jag tog på mig skorna, studentmössan och klänningarna för att se hela "outfiten". Med mamma's smakråd har jag nu äntligen bestämt mig iallafall!

Annars så har jag varit in på salongen och pratat med tjejen som ska fixa min balfrisyr. På torsdag ska jag gå dit så att vi kan kolla vilken färg det ska vara på löshåret och annat, ska bli kul!

Nu tänkte jag ta en kort powernap, sen ska jag laga den goda laxsoppan som jag gjorde på matlagningen för någon vecka sen. Efter middagen så lovar jag er att jag ska lägga in bilder från resan också. Har sett att jag har extra många läsare nu också, tror att folk är nyfikna och vill se bilder nu när vi kommit hem ;-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0