22.11

Efter att ha varit på skolan till 16.00 så följde jag Sandra hem där vi har gjort skolarbeten och varit jätteduktiga. Jag måste ha gjort ett bra intryck på hennes 8-åriga lillebror Albin för han kom in och bjöd oss på glass och när det var sängdags fick jag en kram av honom. Det var inte alls särskilt väntat eftersom han knappt vet vem jag är. Det måste ha varit för att jag öste fina kommentarer om hans hundratals legobyggen. Han berättade då mer än gärna NÄR och HUR han hade byggt allt.

Nu ska jag (redan) lägga mig i sängen! Imorgon händer det en spännande sak + att älskling fyller 21 år. Tell u more later!

Hade ingen passande bild till inlägget eftersom min hårddisk fortfarande inte är vid liv.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0