17 maj

Efter skolan så gick jag med Filippa på stan en sväng. Fick med mig allt jag hade skrivit på min kom-ihåg-lista så det känns ju skönt iallafall för man brukar ju ha en tendens av att köpa allt UTOM det man behöver. Igår fick jag en tripp ner i det svarta hålet men det lugnade sig ganska snabbt eftersom jag hade min kärlek vid min sida. Endel saker är så jävulskt jobbiga att tänka på. Vad som skulle ha hänt ifall jag aldrig blev sjuk och hoppade över ett år i skolan. Varför jag fortfarande får ångest över att jag inte kan ha ett par shorts jag kunde ha för två somrar sen, att leva i en kropp jag inte trivs med m.m.

Nu ska jag göra ett deal med mig själv att ta tag i det som måste göras och sen får jag sätta mig här igen. Det blir bra. Släng gärna in en kommentar om vad ni vill att jag ska visa/skriva/berätta. Vore kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut din spottelista? :D

2010-05-17 @ 19:03:07
Postat av: Anonym

du är finare än vad du tror! :)

2010-05-17 @ 20:13:04
Postat av: cari

ååÅ kan du inte ba lite diskret börja me dagens outfit, sånt gillar iaf jag att se!:D

2010-05-17 @ 22:32:36
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0