10 maj

Tänkte bara börja med att ösa beröm över danstjejerna, fastän jag sa det till er igår också - ni var så jäkla duktiga! Riktigt kul att se. Är "inte alls" avundsjuk att jag inte kan skaka rumpan lika bra som er, nejnej ;-)

Idag har jag haft sprängande huvudvärk och det har påriktigt känts som att huvudet skulle explodera. Har även varit nära till att spy flera gånger under dagen också, migrän? Men dagen har varit rätt bra ändå, tills nu. Blir i princip anklagad över saker jag inte gjort/sagt och hur ska man kunna övertyga om det inte är så när personen litar mer på den som "anklagat" mig? Lätt.

Imorgon är som vanligt en kort dag men intensiv som fan. På morgonen är det matlagning och det är min tur att laga den egna rätten. Dvs jag ska laga förrätt, varmrätt och efterrätt till hela gruppen. Men det ska nog gå bra. Sen är det andra viktiga saker senare på dagen.

Nu vill jag bara att min fina älskling ska komma hit och hålla om mig resten av kvällen och natten. Vi har knappt hunnit ses idag eftersom han jobbat till 5 sen klockan 6 skulle jag vara på ungdomshälsan och D är och jobbar åt hockeylaget. Komsi baby.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du om dom som dansar ska visa upp sin dans fler gånger på kvällstid?

2010-05-11 @ 16:24:33

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0