22 mars

Trodde som sagt aldrig att det här skulle hända. Hade inte ens en misstanke. Du som har funnits här för mig så fort jag behövt någon vid min sida, du som har stöttat mig i snart 2 års tid. Vi som gått igenom så mycket tillsammans. Jag har aldrig känt mig helt värdelös även om jag inte har jobb, inte har tagit körkort för jag har alltid känt mig så älskad av dig, jag har alltid haft dig. Du har alltid fått mig att känna mig värdefull. Vem ska jag nu berätta allt för, vem ska jag nu känna mig trygg med? Kunde aldrig ens tänka mig att gå på balen med någon annan. Jag har aldrig ens släppt in någon på mitt liv längre än vad jag släppt in dig. Ingen känner mig så bra som du, inte ens min bästa vän. Ingen har sett alla min sidor som du har sett. Trodde inte det skulle sluta på det här viset.

Vill inte, kan inte.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0