21 mars

Efter att ha sovit dryga 4½ timmar inatt så var det upp med tuppen för att sätta sig i bilen mot Haparanda. Vilken dag det har varit, hela familjen på en liten utflykt och ALLA har lyckats hålla sig på bra humör! Det är inte varje dag. Nu har vi precis kommit hem och jag kan säga såhär - med oss ut från IKEA hade vi 4 fullpackade vagnar som skulle fylla våran släp. Hade tänkt lägga mig så fort jag kom hem men eftersom jag lyckades sova en stund i bilen så ska jag börja montera ihop mina nya saker (soffa & byrå bland annat, good luck liksom)!


VAD har lillan köpt? 14 cm? Hög, djup, lång? Va?



Men det var ju bara dom här små vännerna! Tack och lov.


Kommentarer
Postat av: hihi

det som står på den överbilden skulle man ju kunna säga till dig HIHIHIHI

2010-03-21 @ 22:55:03
Postat av: elina pina

hahaha=)

2010-03-21 @ 22:59:09
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0