It's written all over your face

Anonym om 2 mars:
vilken tid är föreställningarna? och kan även utomstående komma och kolla?:D

Svar: Om jag inte är helt ute och cyklar så är det 09.30, 11.00, 13.00. Jag har ingen aning om utomstående kan komma och kolla men du får väl ge det ett försök ;-)




Har fått kommentarer som "Hoppas ni lever upp till förväntningarna" nu ikväll och det gör mig lite smått nervös inför föreställningarna imorgon. Jag ser nu att det är flera stycken som har lagt upp bilder från showen men jag tänkte inte göra det förrän uppvisningarna imorgon är gjorda. Känns tråkigt att "avslöja" även om ni kanske inte kommer fatta ;-)

Ville se premiären av "Cougar town" ikväll men eftersom vi ska vara på nordanå så tidigt imorgon bitti så har jag bett mamma spela in det på hårddisken så jag kan se det imorgon istället. Nu blir det att se premiären av "Dating in the dark" och sen ta en dusch innan det är dags att sova.



Kommentarer
Postat av: Sara Lundqvist

199=)

2010-03-02 @ 22:51:52
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0