Onödigt vetande

Det här med pålägg på mackor har aldrig varit min grej. Jag brukar kunna ha gurkskivor på men har aldrig varit någon ost/skink/leverpastej-tjej. Men vet ni vad min stora passion här i livet är just nu? Äggmackor!♥ Och sen en till sak som jag kan variera med - färskost med oliver på mackan, mumma!

Aja, eftersom jag sover så otroligt kasst och har gjort det senaste veckan/veckorna så hade jag redan tänkt lägga mig! Att jag knappt sover påverkar också huvudvärken, huvudvärken påverkar att jag inte orkar göra något. Hoppas på en god natts sömn så att jag är back on track imorgon.


Sen vore det inte helt fel om Channing Tatum låg i sängen när jag kröp ner där...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och dennis? :(

2010-04-02 @ 15:02:13
Postat av: Anonym

en gång åt du en macka utan varken smör eller pålägg hos mig, och drack vatten till...

2010-04-05 @ 13:48:21

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0