Nästa stopp: IKEA!

Tidigare ikväll har jag varit med grabbarna hos Anthon och sett AIK-matchen. Efter första perioden kom även Sandra dit. När matchen var klar och det var ledsna miner så drog jag & S vidare till Carro där alla brudarna var. Hos henne har vi gjort det tjejer är som allra bäst på, pratat i mun på varandra.

Nu är det sängen som gäller för imorgon ringer klockan redan 07.00. Ja, ni läste rätt. Jag & familjen ska äntligen till IKEA för att köpa nya saker till lägenheten. Ska bli himla trevligt för jag ska nämligen hålla utkik efter en soffa, ett litet skrivbord, hyllor/skåp och småsaker som ljus, lampor, soffkuddar osv. Håller tummarna att det blir en sväng förbi Skopunkten också;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

inge konstigt aaaaalls!

2010-03-21 @ 10:57:44
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0