Bara en jäkla massa ord

Jag önskar att man kunde koppla in en sladd i hjärnan så att alla mina tankar skulle komma ut i ord. Idag har varit jobbigaste dagen på länge och då har jag ändå haft väldigt många jobbiga dagar senaste månaderna. Alla dessa onda tankar om mig själv. Har flännat nonstop sen jag kom hem från skolan. Jag hade massa roliga planer inför helgen, station imorgon och festa i umeå på lördag. Vad sätter stopp? Jo, min ekonomi som inte existerar. Eftersom jag inte klarar av att söka jobb så får jag ju inte heller någon som helst inkomst från och med dagen jag tagit studenten. Hur har jag då tänkt ha råd att följa med till Norge i höst? Bra jävla fråga. Varför kan jag inte bara ta tag i det? Ta tag i mitt liv?

Vill.bara.må.bra.

Jag mår illa över hur jag mår. Som dom flesta vet så äter jag i vanliga fall anti depressiva tabletter men det tog slut och jag har inte fått tag på min läkare så nu har jag varit utan i flera dagar. Vilket gör att jag mår allt annat än bra. Det är dom där tabletterna som håller mig i form, som håller mig "ovanför ytan". Sen att höra alla säga att jag är stark, det är bara bullshit. Jag är inte stark längre, känns som att jag helt och hållet har tappat det.

Med tanke på hur lite jag sovit flera nätter i rad så sätter det spår också såklart. Igår när jag påstod att jag skulle göra en tidig kväll så slutade det med att jag somnade ca 02.30. Ikväll ska jag göra en tidig kväll påriktigt och då snackar vi att jag tänker ligga i sängen innan 21.00 eftersom jag ser i kors, så trött är jag. Nu tog orden slut. Hoppas innerligt på en bättre dag imorgon!!


Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2010-03-25 @ 20:22:58
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror på dig, Nathalie du verkar vara en sån stark tjej. Okej du kanske inte är det, utsidan kan ju visa en helt annan sak än vad insidan känner. Men du verkar så duktig trots att du mår dåligt, du verkar hålla dig uppe ändå. Jag ville bara säga att jag tycker du så bra och duktig. Tummen upp på dig tjejen, du klarar detta! Kram

2010-03-25 @ 20:27:42
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet att man egentligen inte kan säga så, men jag tror fan att jag vet precis hur du känner. allt är så skrämmande likt

2010-03-26 @ 09:52:20
Postat av: lena

you are never alone nattis, även om de känns som det. du är en stark tjej, hoppet är de sista som överger en..



KRAM!

2010-03-27 @ 18:30:11
URL: http://lenaagustafsson.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0