4 mars

Jotack jag mår bra, förutom att...

- jag inte hittar en studentklänning (ni som har tagit studenten och ni som redan beställt klänning kan jättegärna tipsa om hemsidor)
- jag måste dammsuga båda våningarna
- jag måste följa och handla
- jag inte hittar min datamus och därför inte kan starta stationära datorn
- jag är trött trots att jag sovit väldigt länge inatt
- jag är på världens jobbigaste gnällhumör

Update:
- det går varken installera spotify eller msn på min laptop för den är sämst


Kanske inte mår så bra idag ändå? Blir irriterad över saker som man egentligen inte ska bli irriterad över. Och jag kan inte skylla på pms heller, fan.

Kommentarer
Postat av: carolinee

stylebystars har ju, inte så många, men mycket fina klänningar till studenten!;) (ba för att jag köpte min där...) fast du har kanske redan kollat där huhuu..:)

2010-03-04 @ 23:37:21
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: Olivia

nixa & forever yours :)

2010-03-05 @ 00:54:25
URL: http://oliviak.blogg.se/
Postat av: nathalien

caroline: klänningarna på stylebystars är jättefina och jag tänkte beställa en därifrån men ångrade mig när jag fick höra att många från balder beställt eller ska beställa därifrån. kul att ha likadana liksom;)



olivia: dom har väl bara bal & brud-klänningar?:) hittade då inga studentklänningar iaf. men tack ändå:)

2010-03-05 @ 11:04:54
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0