3 mars

Världens bästa baldershowsgäng! Jag är så glad att jag valde detta som projektarbete, det har varit många slitna timmar men ack så roligt vi har haft. Och roligast var det idag på sista föreställningen då publiken var helt galet peppade, dom applåderade och skrattade hela tiden! Vill bara göra det meeer. Hela gänget befann sig på Nordanå klockan 07.00 imorse och då satte vi genast igång med scensminket och sen var det bara ut på scenen och göra det vi är bra på, haha.

Ikväll ska vi (som Tina skulle ha sagt) busa i mängder. Säger inte mer än så ;-)

Jag har än så länge bara samma bilder som endel redan har lagt ut på sina bloggar men det kommer mer när jag har fått dom:



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade ni för tema?=)

lägg upp videos från showen om det finns?=)

2010-03-03 @ 21:24:05

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0