23 mars

Att jag tog på mig dunjackan idag var kanske det dummaste jag gjort. Kändes som att jag gick med en fet svart jacka en varm dag i juli ungefär. Imorgon åker skinnjackan på! Längtar tills det blir ännu varmare och man bara behöver jeansjackan eller kanske ingen jacka alls. Våren är påväg så det bara sjunger om det iallafall.

Shopping är terapi för själen och jag skämtar inte. Tröstshopping kan man också kalla det om man vill. Converse (i rätt storlek!), en grå mocka"jacka" och ett par solbrillor. Me like. Sen har jag nyss varit på solbacken med mamma där hon betalade hårspray, p-piller och massa smågrejer. Thank u mom! ♥ Sen ska vi äta världens godaste middag också, kycklingtacos! Jag klagar inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt! vad kostade jackan? :)

2010-03-23 @ 21:33:51
Postat av: n

den var på rean och kostade 99 kr:)

2010-03-23 @ 22:47:14
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0