20 mars

Igår var det fest för baldershowsgänget men jag kände att det inte var läge att festa för mig. Jag kunde självklart ha åkt dit nykter men kände inte för att vara bland så mycket folk med tanke på hur jag mådde. Jag & D blev senare på kvällen kidnappade av Simon, Linus & Wietse och åkte hem till Simon där vi såg snuttar från nostalgi-filmer som Ronja Rövardotter, Bröderna Lejonhjärta, Mumindalen osv. Tillslut beslöt vi oss för att se en hel film och det blev ingen mindre än den otroligt spårade filmen "Tomten är far till alla barn".

Idag hade vi hört att det skulle vara jättebra väder så vi hade ställt väckaren på 9 (vad trodde vi då när vi låg och pratade till halv 4?) men vi fick oss såklart inte upp så tidigt. Men några timmar senare åkte vi iväg för att köra skoter, wiee. Nu innan middagen har vi rensat för det är så att kartongerna ska tillbaka till flyttfirman som vi lånade dom av. Då hittade jag massa roliga saker från dagistiden, saker som har betytt mycket, minnen och massa "mina vänner-böcker".



Till exempel dethär! Jag har inte tagit körkortet men jag har då minsann detta att skryta över:

Kommentarer
Postat av: ferfcercercwe

inte ens ett grattis fick man..............

2010-03-23 @ 16:15:42

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0