19 mars

Jag förstår att ni är nyfikna på vad det är som händer, det gör jag verkligen. Men grejen är den att jag knappt vet själv. Jag har blivit riktigt jävla sårad och jag kan ärligt talat inte svara på hur det kommer bli efter det här. Trodde aldrig att något liknande skulle hända, inte oss, inte nu. Det vi lägger ner tid på nu är att prata och lyssna på varandra. Och gråta "lite". Alltihopa är sjukt jobbigt och vi måste ta oss igenom det tillsammans. Vad som händer när vi tagit oss igenom det är en annan fråga. Som jag inte kan svara på nu. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Elin

Allt kommer att lösa sig gumman!

Finns om det är något. Tror jag är expert inom detta område, rent utav!

puss!

2010-03-19 @ 17:13:16
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0