16 mars

Lite förändringar i designen nu igen. Är fortfarande inte nöjd men det kommer jag väl förmodligen aldrig att bli när det gäller något som är "mitt eget". Förutom Dennis, han är ju också min egen. Mamma klippte honom idag och jag kunde inte sluta titta på honom. Finaste!

Om en stund kommer Emelie & Jannie hit! Ja, ni hörde rätt - Jannie ♥. Hon har kommit hem nu och vi vet inte hur länge vi får ha henne här innan hon drar vidare igen. Hon har varit borta ett halvår sammanlagt så saknad är väl bara förnamnet. Later on drar vi mot idrottshallen och lirar innebandy med killarna!


"Trion", nyårsafton 05/06.

Kommentarer
Postat av: a

snygg design ju!=)

2010-03-16 @ 19:56:43
Postat av: Tobias

Tack till Toby som gjorde förarbetet till headern :)

2010-03-16 @ 23:28:39
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/
Postat av: emelie

igen vacker syn måste jag tyvär säga....

2010-03-16 @ 23:32:31
URL: http://emeliewallmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0