15.12

Det tog några (alldeles för många) snoozningar imorse innan man fick sig upp måste jag säga. Men första skoldagen efter lovet är avklarad och jag är happy över det. På matlagningen hann vi göra raggmunkar, stekt fläsk, saftkräm och pannacotta. På samhällsen blev det hejvilda diskussioner (stavning?) kring incest, kvinnomisshandel och dylikt. Kom ihåg det Maggan sa - VÅRDA KÄRLEKEN! Nu ska jag ta en powernap innan vi ska till farmor & farfar för att äta middag.


Kärlek till mitt fina, turkosa nagellack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du köpt nagellacket?

2010-03-15 @ 16:58:39
Postat av: nathalie

nagellacket är köpt på H&M!

2010-03-15 @ 20:52:05
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0