1 mars

Hej hallå! Första uppvisningen är precis avklarad och jag måste bara säga - fan vilken kick man fick!! Redan från första början rullade allt på hur bra som helst. Lite stressigt med klädbyten och sånt men det är sånt som händer. Nu vill jag att det ska vara fler föreställningar än bara 3 till men jag kan ju inte göra så mycket åt saken.

Nu har jag så jäkla ont i huvudet, känns som det ska sprängas så jag ska redan ta och lägga mig. Bort med allt teatersmink först (inte bara ett lager...) och sen blir det att krypa ner under täcket. Vi fick sovmorgon imorgon, tacka gudarna för det!

Kommer säkert bilder snart för jag hörde alldeles för många klick från publiken (Hanna, du måste skicka dina bilder till mig!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

När är nästa föreställning?:)

2010-03-01 @ 22:58:32
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Emma

jag blir så arg när jag tänker på att jag inte är hemma så ja kunde se½! det här har jag ju taggat för i flera månader!

2010-03-02 @ 09:31:59

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0