03.38

Bara sjukt att klockan har passerat halv 4, D har sovit här bredvid i snart 2 timmar och jag inte ens är lite trött. Ni vet känslan då man känner sig ensammast i världen fastän man har människor omkring sig hela tiden? Ja, den känslan lever i mig jämt nuförtiden. Jag vet inte vad det är som händer men nånting är på tok. Mitt humör tvärvände ikväll och allting bara brast. Det som främst glädjer mig nu är liksom att "Funniest pets and people" börjar om 15 minuter. Ball. Vill så mycket man kan inte. Klarar det inte. Give me some strength..


Kommentarer
Postat av: Tobias

Samma känsla dyker upp här. Väldigt ofta!

2010-03-13 @ 17:22:01
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0