01.11

Hellu! Illamåendet igår kan iallafall inte ha varit magsjuka. Isåfall en väldigt kort sådan för jag mådde bra resten av kvällen igår. Så det var ju skönt att det inte var något långvarigt.

Nu har jag just kommit hem från Fanny där vi har haft tjejmys. Vi släckte till och med ner under "earth hour" och satt med tända ljus. Sandra frågade mig varför jag inte hade bloggat idag och det har jag faktiskt inget bra svar på. Tidigare idag var jag och såg när Filippa hade funky kidz-show där hennes gäng fick visa vad som hade lärt sig på dansen. Lika kul varje gång! Sen möblerade jag & mamma om i mitt rum och nu efter 5-6 olika möbleringar (vill fortfarande att det ska stavas mubleringar) så ser äntligen mitt rum vettigt ut! Nu ska bara hyllor och tavlor upp så är rummet fulländat, mihi. Jag trivs!


Kommentarer
Postat av: Julia

Om du vill söka jobb kan jag tipsa om att Sibylla på söder söker personal just nu!

2010-03-28 @ 15:21:28
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

2010-03-28 @ 22:26:56
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Soffe

Har du och din kille gjort slut?

2010-03-28 @ 23:20:51

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0