Veckan som kommer

Sista söndagen som student på gymnasiet. Imorgon blir det lattjo lajban med alla balders 3or då vi har tänkt vara riktigt busiga. Tisdag är det bal och jag börjar faktiskt bli nervös. Imorgon ska sista sakerna ordnas inför det och sen är vi fit for fight. Sen kommer ju alltid dom hära tankarna upp "jag kommer att ramla när jag ska kliva ur bilen" och "klackarna kommer gå av på skorna mitt på röda mattan". Onsdag är det middag på Mr. Greek och sen utgång på Mollys för alla studenter, torsdag är det stipendieutdelning och det lär bli en mysig klassdag med att klä skrindan och liknande och fredag tar vi studenten. Fyfan vad vi är bra!

Och jag som väldigt sällan brukar få finnar (peppar, peppar, ta i trä) har just nu fyra fina glänsande saker i ansiktet. Måste ha varit pga solen i utlandet, mycket chips och choklad och sånt. Dock håller dom äntligen på att försvinna så det känns som lugnt. Om ni undrade, tänkte jag.

Ikväll blir det mys med Slusan, Tobias, Simon m.fl. Vad vi ska hitta på återstår att se!




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt profilbild :)

2010-06-07 @ 14:15:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0