DON'T STOP BELIEVIN'

Jamen sådärja. Vårat internet valde att lägga av igår så jag satt ingenting vid datorn. Men självklart ska ni få en liten uppdatering om vad som hänt ändå.

Igår var jag fruktansvärt bakis. Jag mådde skit, mitt huvud mådde skit och min mage mådde skit. Då kan man ju ställa sig frågan "var det värt det?" och JA, det var det faktiskt för vi hade så jääääkla kul i onsdags!! ALLT DET HÄR är så jäkla kul.

Ikväll kör vi igen. Trots snoriga näsor, onda halsar och halvsjuka människor så är vi taggade as hell. Titta bara här:


nathalie eriksson. säger:
taggad?
tinaa || säger:
men som fan
ikväll ska vi ha kul:D:D:D:
är du?
tinaa || säger:
NATHALIE TAGGA NU





Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0