Save tonight

Jag slutar aldrig förvåna! Gissa vem som höll sig vaken lika länge som dom andra? Dvs till 08.00. Jo, Nathalie Maja Melinda Eriksson. Vi somnade som sagt på morgonen och sov några timmar innan det var dags att dra vidare mot stan för att möta upp Patteman. Blev lite ärenden gjorda, så som att köpa alkoholhaltiga drycker och sen chillade vi i solen och tog det allmänt lugnt.

Ikväll stog det volleyboll på schemat och det var precis det vi gjorde. Spelade volleyboll och sen drog vi vidare till Elina's lusthus där vi har suttit i några timmar och spelat spel och tjattrat på. Imorgon blir det midsommarfirande i en stuga i boviken och jag har hört rykten om lekar, grillat till middag, bad, bastu och en himla massa trevligt + att jag har lyxat till det med "go-dricka" så jag kan bara längta! :-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0