Minigolf

Är det något jag är grym på så är det att sova. Enda sen vi tog studenten har jag sovit alldeles för länge på dagarna. Och då menar jag inte till 12.00 utan typ 14.00-15.00. Kommer dock försöka vända på dygnet redan imorgon då jag ska jobba. På tal om det så är det flera av er som undrar vart jag jobbar och självklart måste ni ju få veta det. I sommar hittar ni mig på KappAhl.

Nu ska jag fräscha till mig litegrann så jag inte ser ut som ett lik, sen är vi några som ska iväg och spela minigolf. Får väl räkna med att komma sist, vore inte helt otroligt.


Bilder från förra årets enda minigolfande. Dagen efter midsommarafton så ganska precis ett år sen.



Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0