03.08

Jag vill bara åka tillbaka till turkiet med mina favoritbrudar. Jag vill uppleva studentveckorna igen för jag hade så förbannat kul tillsammans med alla bf-klasser. Något annat som är kul är ju att vi är ett gäng som fortfarande umgås och har gjort det i princip varje kväll efter studenten. Jag vill leva livet och ha sådär roligt och slippa tänka på allting runt omkring. Det är bara sjukt hur mycket vi festade under dessa veckor och jag skulle inte ens vilja veta hur min lever mår just nu. Men det är bara att tagga vidare, på torsdag är det sommarpremiär för Lanternan och på fredag är det midsommarafton. Visst, jag förstår era tankar om "men visst fan kan du vara nykter?" och det kan jag, men jag har blivit öldrickare och dricker det för att det är gott nu. Sådärja. Jag sitter och försvarar mig själv fastän ingen har påstått något annat, haha. Börjar bli lite trött så jag tror det är dags för sängen.


Bild från studentkvällen då vi satt ett härligt gäng nere vid älven ett tag.

Kommentarer
Postat av: FANNAN

Vill också tillbaka till turkey:D

2010-06-20 @ 22:19:20
URL: http://fannyk.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0