Programblad Balen Skellefteå 2010

17.00 (-19.00)
Bilarna börjar att rulla in och alla par tågar i följe längs den röda mattan.

18.00
Innanför Station 8:s portar väntar mingel och fotografering! En härlig öppning för en glamorös afton...
Tid för sittning och alla par slår sig ned till bords för att avnjuta en utsökt tvårättersmiddag. Senare under kvällen bjuds det även på en högklassig underhållning!

00.00
Då koras balens kung och drottning.

En fantastisk kväll fylld av god mat, dans och skratt!

___________

Allting är redo inför morgondagen. Dennis som (självklart) var ute i sista stund med att köpa saker gjorde det såklart dagen före. Själv köpte jag örhängen, lösnaglar och hårnålar. Har nämligen hört att man bör ha med sig egna till frissan(?). Ikväll ska vi testa våra outfits tillsammans och jag håller tummarna att det kommer se bra ut. Nervositeten har också anlänt. Nu är det bara att hoppas på att det blir bra väder. Eller ja, allt utom regn och åska typ!


Här har ni ett tjuvkik på hur jag & Emelie kommer se ut:

Kommentarer
Postat av: Emma

ja men nu vet jag ju vilka jag ska hålla utkik efter! toppen

2010-06-07 @ 19:25:40

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0