Någon som missade?

Ungefär 90% av alla uppdateringar på facebook handlar om jordskalvet/jordbävningen som skedde tidigare ikväll så jag kunde ju inte vara sämre och låta bli att skriva om det. Har till och med kommit upp grupper "Vi som överlevde den legendariska jordbävningen" och "Vi som överlevde jordbävningen i Skellefteå". Lite att ta i kanske ;-)

Vi satt 5 stycken och tittade på film när det skakade till rejält men det var bara 3 av oss som kände det, konstigt nog. Killarna satt som frågetecken när vi tjejer började tjuta och trodde inte på oss när vi sa att det var en jordbävning. Sandra hann till och med slänga handen på mitt ben för att "hålla fast sig" och när det slutat skaka gick hon till balkongdörren för att kolla om det blivit sprickor på gatan, hahaha ♥. Lite obehagligt var det faktiskt. 5 minuter efter skalvet så sa jag "Ska jag vara den första som skriver om det på facebook?" och tog i mobilen men då var det ungefär 13502 stycken som redan gjort det. Och norran. Och aftonbladet. Ja, ni ser ju.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0