9 juni

Oj vilken fantastisk dag och kväll det var igår! Helt omöjligt att skriva med lösnaglar + att jag ska iväg snart så jag ska vara kortfattad. Simon, världens bästa barndomsvän och killkompis blev utsedd till balens kung, grattis igen! Har aldrig skrikit så högt som vid röstningen igår :-)

Nu har jag gjort mig klar efter att ha ätit middag med pappa och bror på Mr. Greek så nu ska jag dra vidare! Imorgon är det förberedelser inför släktkalaset på fredag och så ska vi klä skrindan. Ska förhoppningsvis hinna lägga in bilder då också! PUSS

Kommentarer
Postat av: lena

du var så himla fin på balen nattis :D

2010-06-10 @ 06:59:53
URL: http://risinggirl.blogg.se/
Postat av: Linn

HEEEJ jag har en liten fråga till dig, vi ska dra utomlands i juli och funderar på ev. turkiet, bokade ni sista minuten eller hade ni planerat det långt i förväg =)

2010-06-10 @ 12:05:31
URL: http://linnpe.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0