6 juni

Efter att ha spelat kubb, grillat två sorters korv, lattjat lite fotboll och sånt så avrundade vi (jag, Tobias, Elina, Elin & Carro) kvällen/natten med två skräckfilmer hemma hos mig - "Babysitter wanted" och "The last house on the left". Den förstnämnda var faktiskt äcklig och den andra hade jag ju redan sett en gång så den var inte "lika farlig" ;-) Vid 3-tiden joinade även en onykter bästa vän oss och det slutade med att vi inte la oss förrän vid 5-tiden. Men det är sånt man får göra nu sista veckan och allt.

Det första jag, Dennis & Emelie gjorde imorse var att ta bilen till frasses och äta. Efter det gick jag & E till suntan eftersom båda börjat flagna så det är väl lika bra att bättra på brännan lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 16:03:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0