26 juni

Jag hittade det här klippet i Sandra's blogg och jag "drogs med" direkt. Killen som har insett hur många likheter det finns med dendära Dave Dave fick mig att tro att King of pop fortfarande lever. Det skulle iallafall inte förvåna mig, speciellt när han sa "Han hade så mycket press på sig och orkade inte med kändisskapet längre". Men samtidigt, hur kan han göra så mot sina barn? Jag har läst på så många ställen om hur barnen sörjer och saknar sin pappa. Isåfall hoppas jag fan att dom hänger med i "skämtet" och fortfarande lever tillsammans med pappa Michael.

Vad tror ni?



Nu ska jag och Dennis se skräckfilm och äta den nya underbara upptäckten. Sånna hära gigantiska ostkrokar doppat i ranch-dipp. Mmmm! Det togs förresten exakt 222 bilder igår under trevligheterna men dom kommer givetvis sen och då kommer även en sammanfattning om kvällen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Nu blev jag superdupersugen på att se den där filmen :) Blir av

2010-06-27 @ 14:27:38
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0