19 juni

Jag älskar att umgås med folk som får mig att må bra! Ganska logiskt för det gör väl alla, men ändå. Blir så happy. Igår var jag uppe early in the morning för lillan hade skolavslutning. På kvällen blev det helt andra planer än tänkt så det slutade med att jag inte la mig förrän 5 inatt. Idag har vi kört drive-in på MAX och efter det har vi legat och slöat i soffan och sett Pippi Långstrump, Amigo, Simpsons och andra "bra" program som tillexempel kungabröllopet som bara känns helt spårat. Tänk alla miljoner dom har lagt ut på det där jävla bröllopet.. Ikväll har vi planer på att åka till Bolidenmarknaden men eftersom det regnar och det går rykten om att karusellerna redan har stängt så får vi se. Annars blir det säkert spelkväll eller något annat mysigt! Men först och främst - dusch. Har massa bilder att visa er också från olika saker men det hinner jag inte med nu.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0