17.20

Jag är glad att jag inte började jobba i måndags. För jag är fortfarande helt slut efter att ha hållit igång i flera veckor. När man är mitt inne i det så går kroppen på all energi och man orkar hur mycket som helst men när man stannar av och ska vila upp sig så blir man helt slutkörd. Imorgon blir det dock lite jobb. Eller halverst iallafall, vi ska gå igenom allt och kommer få betalt för det, jag klagar inte :-)

Känner mig helt tom, av någon konstig anledning. Vet varken ut eller in, vet inte vad jag vill eller vad som kommer att hända. Men mycket av det är väl att jag halverst känner mig sjuk men också för att jag för stunden har tappat bort mig själv.

Nu: Middag!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0