16 juni

Efter att ha ätit middag och årets första jordgubbar (med glass!) hos papi så kom Elin, Tobias & Linda förbi och plockade upp mig. Vi åkte hem till L där vi spelade "Familjegeni" och jag höll faktiskt på att vinna. Jag & T låg på delad första plats då jag fick världens svåraste fråga medan hans fråga löd "Vem är hjälten i sherwoodskogen?".... Men svåååårt. Haha, hatar att förlora! Vill ha revansch någon gång. Gärna i något annat spel dock. Spelkväll snart igen eller vad säger ni? Linda, jag vet att du läser så svara mig ;-)

Nu blir det sängen så jag får mig upp imorgon. Kommer dock inte lyckas somna än men får väl se CSI eller något, brukar gå bra!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0