15 juni

Då har man fått ögoninflammation också. Plus 3 glänsiga saker i ansiktet. Finnar alltså. Men det är klart, all alkohol och skit ska ut ur kroppen nu och det visar sig på fel ställen i mitt tycke. Ögat som är inflammerat är hälften så litet som det andra (som om dom inte är nog små redan?) och jag är alldeles rödspräckt, kletig och äcklig. Tina Malm, vill du komma och rengöra åt mig? Näe alltså, jag ser rent för taskig ut nowadays.

Som tur är har jag fina vänner som vill umgås med mig ändå när jag känner mig som ensammast i världen! ♥


CHINESE-NATTILOU.


Kommentarer
Postat av: Papi

Ingen i släkten är från Kina...

2010-06-15 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

kommer nu direkt :)

2010-06-15 @ 23:25:16

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0