11 juni - studenten!

VI HAR TAGIT STUDENTEN, VI HAR TAGIT STUDENTEN, VI HAR TAGIT STUDEEENTEEEEN.... FYFAN VAD VI ÄR BRA!

Nu ska jag ta mig en liten powernap så att jag orkar med kvällens bravader. Släkten har åkt härifrån nu och vi har ätit smörgåstårta, fika och vanlig tårta som var formad som en studentmössa! Har även fått megafina presenter, bland annat en iPhone som jag välkomnar till mitt liv med stor glädje, haha. Jag har haft sämst mobil bland alla ett bra tag nu så det var dags ;-) Nu ska Dennis bli prio 2 i mitt liv, precis som jag blev när han köpte en sådan.

IDAG ÄR VI KUNG, IMORGON ÄR VI KNEKT (knäckt)!!!!!!!!!!! Bilder kommer, som vanligt ;-)

Kommentarer
Postat av: lena

stort stort stort grattis till studenten (i efterskott) nathalie =)

2010-06-14 @ 02:09:08
URL: http://risinggirl.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0