Feels like i'm going insane

Igår skrev jag ett blogginlägg som aldrig blev publicerat. Då skrev jag "om det inte vore för att mamma och Janne ska ha hit massa främmande imorgon (ikväll) så skulle jag vilja stanna här i stugan i all evighet. För jag mår skit. Av olika anledningar."

Men jag fick inte välja, fick inte bestämma det själv för mamma som ser hur jag mår vill att jag stannar här fastän det ska komma folk hit ikväll. Jag har trots allt två sovstugor att smita till ifall jag vill vara ifred. Bara att lägga sig där och slå igång en film eller nått. Min första lediga helg då jag faktiskt var överlycklig att jag skulle vara ledig just för att det är pdol-helgen. Men ärligt talat sitter jag hellre här ute i stugan. Behöver det på något sätt. Men samtidigt är jag så kluven för jag vill hellre vara med mina vänner som får mig på bra humör.

Kunde aldrig på världskartan gissa att det skulle bli såhär jobbigt. En person som är en av dom mest betydelsefulla i mitt liv, en person som är den enda jag vill ska finnas här för mig och hålla om mig när jag är ledsen. En person som jag - bortsett från min familj - älskar så det gör ont. En person som jag ska lära mig att leva utan?

"I'm gonna find a way to make it without you" - Vill inte. Kan inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jobbigt. det är svårt. och vad man än gör för att försöka gå vidare känns det fel.



men du verkar ha fina vänner, spendera mycket tid med dem och se till att hålla dig sysselsatt, och gråt ut emellanåt. du fixar detta men det måste få ta tid. en jävla tid........

2010-07-31 @ 16:31:38

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0