I'm leaving on monday morning

Jag har sjukt mycket virus på min dator, var femte minut stängs allt av. Alla program jag har uppe bara försvinner. Sen kommer det upp konstiga rutor som jag inte ens förstår mig på... Hur störande???

Aja, min lediga dag har varit riktigt härlig faktiskt, vi blev väckta vid 11-tiden för att börja göra i ordning inför främmandet. Partytält, mängder av mat, jordgubbstårtor, god dricka och hela tjocka släkten - där har ni sammanfattningen. Plus att solen stekte mesta delen av dagen trots att jag hört rykten om att det skulle regna, härligt!

Viruset spårar så bilderna från kameran går inte ens lägga in. Nu stänger jag av datorn innan den stänger av sig själv. Jobb imorgon igen, adios.

Kommentarer
Postat av: elina

svar: hihi tack:$

2010-07-19 @ 22:18:43
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0