Just like a wavin' flag

Det sista jag sa nyss till Sandra i bilen var "nu ska jag hoppa in i duschen direkt så jag inte fastnar framför datorn" men det måste finnas någon magnet i datorn som drar hit mig. För jag hamnade här lik förbannat, haha. Direkt efter jobbet blev jag hämtad av folk och vi drog hem till mig för att chilla lite i solen på balkongen. Sen åkte jag med mami ut till stugan och drygt en timma senare kom två till bilar ut till min stuga för att bada. Efter det blev det en sväng förbi boviken och sen tillbaka till stan där vi suttit ute och tryckt chips och dipp. Det här är tidigaste kvällen jag kommit hem på väldigt länge. Med det här gänget har man så kul så att vi oftast (trots att många av oss jobbar varje dag) umgås till 2-3 på nätterna. Men det är ju bara kul! Så nu ska jag ta vara på min tidiga kväll, duscha och sen lägga mig och slötitta på tv tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 12:57:31
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit ni är galna

2010-07-13 @ 17:58:22

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0