Love made me blind

Endel dagar är så jobbiga att man inte orkar göra något annat än att ligga i sängen. Igår var en sån dag. Både igår och idag jobbade jag stängning och det har gått bra. Efter jobbet idag mötte jag upp Sandra, Tobias och Elin för att gå och äta tacotallrik på Dallas. Nu har favorit-Sandra har precis åkt hem för båda två ska jobba imorgon. Vi har suttit och pratat som bara vi kan, träffat "de andra" ett tag, spelat basket, sett solsidan och bara myst. Behövligt som fan!

Vet inte vad jag ska skriva. Det enda jag gör är som sagt jobbar och är med vänner. Vad vill ni att jag ska skriva om? Mer bilder? Mer text? Personligt? Eller kanske en frågestund? Blev ändå småsugen när Slusan drog igång med en sådan. VAD SÄGER NI?????? Det är ju nu ni har chansen att välja vad ni ska få läsa/se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör en frågestund! :)

2010-07-17 @ 10:07:11
Postat av: aaa

frågestund :)

2010-07-17 @ 21:33:00
Postat av: Anonym

Är det slut med D?

2010-07-17 @ 22:34:49
Postat av: Anonym

frågestund!! :)

2010-07-18 @ 20:41:16

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0