Jag har en längtan som aldrig vill gå över

När jag slutade idag så stod pappa och storebror så fint och väntade på mig. Vi gick direkt till Tatung för att äta och det blev plankstek för alla tre. Myyycket gott! Var så jäkla trött imorse, ville helst av allt bara ligga kvar under mitt varma täcke men det får vänta till nästa lediga dag. Fick iofs ledigt imorgon men det är för att jag ska på begravning så det är ju inte av någon "rolig anledning" direkt. Gruvar mig sjukt mycket inför det, att se alla närstående vara så förkrossade, att se andra gråta och känna deras sorg. Huvva...

Snart kommer Sandra, Caroline, Elin och Tobias hit. Vi ska nog förmodligen göra det vi är bäst på - spela vändtia, prata och se film. Myskväll once again med andra ord. Imorgon drar trästockfestivalen igång och då ska en av mina favoriter - Melissa Horn - spela. Malin hade med sig en skiva till jobbet så vi har hört M. Horn hela dagen!

Klicka på bilden för att lyssna på en av favoritlåtarna.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0