Iphonen lever sitt eget liv...

Kuuuuuuk så störande. Min iphone valde att jävlas med mig och helt plötsligt lägga av när jag var hos Simon. Tänkte att det förmodligen var batteriet trots att jag hade ca 30% kvar men när jag kom hem och stoppade i laddaren så startade den lik förbannat inte. Den är helt död, fan vad irriterande. Vet att Dennis har haft samma problem med sin också, vad är det för skit?

Lycka till för mig att få mig upp imorgon utan väckarklocka. Och nu medans jag skrev så googlade Dennis problemet och bad mig trycka på knappen uppe på och menyknappen samtidigt i några sekunder och VIPS så startade den. Hur ska jag kunna lita på att den är igång hela natten och att väckarklockan ringer i rätt tid? Aja. Nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0