Är det inte det ena så är det det andra

Igår missade jag Melissa H för att jag började må väldigt dåligt så jag tog en lång powernap istället. På kvällen var jag inte på topp heller för jag tappade tålamodet totalt och kände att något med min kropp inte var som det skulle. And hell no, jag låg vaken halva natten med sprängande huvudvärk och svettades som en tok (förmodligen feber). Var vaken tidigt så passade på att ringa jobbet redan då. Vad jag menar med rubriken - när det är soligt väder och jag inte jobbar så ska jag självklart bli sjuk så att jag lik förbannat missar solen. Och nästa vecka då jag jobbar väldigt lite kommer garanterat solen gömma sig.

Som om det vore nog? Jag har fått någon allergisk reaktion på mina läppar också vilket gör att det ser ut som att jag har förstorat läpparna på vissa ställen. DET SER HELT FUCKAT UT! "Svullnaden" har dock gått ner nu. Missbrukar försvarets hudsalva och vanligt lypsyl eftersom vi inte har något annat. Skulle helst behövt något "nedkylande" eftersom det svider nåså jävulskt...


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0