And guess what he told me?

Usch, hur jag har mått idag. Trots alvedonen och att jag fick maxmat levererat av Dennis så fick jag mig inte iväg på bion. Jag var alldeles för illamående och huvudvärken var inte av denna värld. Så jag har bara legat i fosterställning i sängen och hoppats på det bästa. "Råkade" även slå igång en snyft-lista på spotify och började böla direkt. Det är mycket som är jobbigt nu men samtidigt så mycket som är SÅ BRA.

Speciellt den här låten var riktigt jobbig att lyssna på. Och den. Och den. För att inte glömma den. Det finns bara en människa man tänker på när man hör dessa låtar. Fina, fina Marcus.


Nu måste jag in i duschen och sen försöka somna om igen (hur nu det ska gå) eftersom jag ska upp och jobba imorgon.



I never said thank you for that,
now I'll never have a chance.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0