8 juli

Hade mer än gärna varit ledig idag då det varit soligt och varmt hela dagen. När man gick ut på lunchen ville man inte tillbaka in i den "kalla" butiken. Men what to do? Efter jobbet blev det mat med pappa och Carina igen, men den här gången langos! Sen satte vi oss i stadsparken ett tag i solen. Härligt, härligt! Har även varit på systemet idag eftersom jag kom på att jag inte hunnit vara där än. Jag lyxade till det lite mer än vanligt och köpte en Bacardi Mojito. Efter att ha smakat mojito i turkiet så blev jag helt förälskad. Så det ska bli smarrigt.

Mina vänner ska festa 3-dagars så dom börjar redan ikväll. Jag hade väldigt gärna varit med men ekonomin och orken tillåter inte (då är ju allt som det ska, eller hur?). Problemet är att jag är så otroligt trött och slut efter att ha jobbat och sovit väldigt lite med tanke på att jag varit med vänner halva nätterna. Och just därför får jag ju skylla mig själv eftersom det resulterar i tårar och en tjurig Nathalie.


Klicka på bilden för att höra en old men underbar låt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vars jobbar du? :)

2010-07-08 @ 19:10:15

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0