22 juli

Har precis kommit hem från minnesstunden. Begravningen var väldigt jobbig men ändå dubbelt så fin. Fina tal, fina sånger och soloframträdanden. Några leenden, många tårar och ännu mer kärlek.

Vila i frid, Majvor.




Nu är jag helt slut efter allt så jag ska vila en stund. Vid halv 6 efter Sandra har slutat så ska jag möta upp henne och försöka hinna äta en langos på området innan M. Horn börjar. Dock tror jag inte vi kommer hinna det eftersom man inte vill ha jättedåliga platser i publiken. Hur kunde helgens bästa artist få en sådan dålig tid, 18.00 på torsdagen? Aja, bara att gilla läget.


"Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort."

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0